Het verhaal van de fanfare en het programma van het feestjaar lees je ook meer uitgebreid in een magazine van 40 pagina’s. Knap opgemaakt door Lieveke Timmermans (www.tid.be) die de vereniging ook van een volledig nieuwe huisstijl voorzien heeft.
Het magazine zal tijdens alle activiteiten beschikbaar zijn, tegen een vrijwillige bijdrage.
Huisstijl
Het feestjaar was de aanleiding om de communicatie van KFVZ in een nieuw kleedje te steken. Zoiets lukt niet zonder professionele hulp. Lieveke Timmermans, mama van onze jonge muzikant Niels, blinkt uit in visuele communicatie. Zij wil de fanfare graag mee ondersteunen, en heeft ons van een volledig nieuwe ‘huisstijl’ voorzien: hedendaags met een warm retrokantje aan. Dat gaat dan over nieuwsbrieven, affiches, flyers, inkomkaarten, … Daar bovenop ontwierp ze ook dit magazine, het bieretiket, de tentoonstellingspanelen, een nieuw halfvastensjaaltje én het feestlogo met de koperblazers rond. We zijn heel tevreden over onze nieuwe huisstijl ‘Gemaakt in Zandvliet’, en kunnen er nu vele jaren mee voort!